23 april!

Hej bloggen! Idag har de varit skolan ja och maria tog 713 som va försenad som vanligt så vi fick springa från stationen och de gjorde vi helt i onödan för vi hade ingen svenska :s men jag och maria va med på so:n i stället! Sen skulle vi ha so men då så tränade vi ju på teatern! Sen vare matte fast jag och maria blev utslängda haha! så vi typ bara chilla! Efter de gick vi och käkade och sedan dirr t idrotten! de va typ helt kaos menmen..tog bussen hem sen och käka och nu sitter jag och väntar på att mamma och pappa ska komma hem så att nån av dom kan köra mej t stallet. ikväll ska jag bara chilla framför datan och tv:n för imorron är det FINAL!!!!!!!!!!!!!!:D  oj då nu måste jag springa och byta om..vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0