Dagarna är över..

Alla minnen med er är så jävla härliga! Minnen som från och med nu bara kommer att vara just minnen. Alla skratt med er, har varit dom bästa skratten i mitt liv. Skratt jag aldrig kommer att få känslan av igen. Allt kommer stanna kvar i mitt huvud oavsett vad som händer. Men livet går vidare, vi glider i sär! Allihoppa, ingen har den kontakten tillsammans som vi hade för bara nåt år sen. Alla har valt sina vänner, sina vägar att vilja gå. Men nånstanns längst inne i mitt hjärta har jag en känsla av att vi alla kommer att hitta tillbaks till varandra en dag. Men jag har de jätte bra nu, ni har de jätte bra! Så de bästa kanske är att vi fortsätter som det är just nu, att vi fortsätter att gå dom vägar vi själva väljer, att vi väljer att aldrig vända tillbaka. Det kanske är det bästa som vi kan göra. Ingen ska nånsin hindra nån från att gå den väg man valt och vill fortsätta på! Jag gör allt för ni ska ha det så bra som möjligt. Såklart man säger hej ibland, men det är allt, men träffas inte längre och pratar som sina problem som man gjorde förut. Utan det gör man med sina nya vänner man själv valt. Det ända jag vill är att ni ska vara lyckliga, för om ni är det då är jag helt klart det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0