Duschat!

Har precis duschat och sitter nu med en ansiktsmask! Min dag har varit bra tog bussen imorse kom t skoan började med idrott sen vare no, och jag gillar verkligen inte no! Men efter no:n va de spanska där vi bara höll på med nåt papper typ..sen vare ääntligen Lunch och äcklig mat idag igen! Och sen vare Pilen :S haha orkar inte snacka om den lektionen men ja va grymt sur! och de hjälpte ju inte med att jag hade typ 70 minuters engelska efter de..Jag och maria drog t stationen och där träffa vi Elin Z och hon skulle träna med oss och hon skulle t hallen redan då men hon drog me hem t mej i stället och vi typ käkade sen vare bara att dra ner t träningen! Grymt jobbig träning idag igen..Sedan fick jag skjuss hem av maddi för att pappa e kvar på nåt möte i hallen och mamma e nånstans! kom hem duscha och sen gick ja ju in i duschen! Aja nu ska jag snart tvätta bort ansiktsmasken! Puss så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0