!

(Gamla)
Mitt påsklov:
Fredag (långfredgen) ingen aning!
Lördag: Stan med Elin? Påsk middag med Släkten!
Söndag:Påskcuppen och mamma och carro åker t London :'(
Måndag:Påskcuppen
Tisdag: Ingen aning
Onsdag: Ingen aning
Torsdag: Ingen aning
Fredag:Ingen aning
Lördag:Ingen aning
Söndag: Ingen aning


Som det ser ut nu!

Fredag: Åka med pappa till landet ??
Lördag: Påsk midda med släkten!
Söndag: PÅSKCUPPEN!!!!!!
Måndag; PÅSKCUPPEN!!!!! slagga hos Elin.
Tisdag: Stan med Elin
Onsdag: Ingen aning
Torsdag: Ingen aning
Fredag: Ridning
Lördag: då måste ju nåt hända?!
Söndag: Ingen aning..

Nu har jag klämt in lite saker xd, nu förflyttar jag mej till tv:n och blir förmodligen dära hela kvällen! så jag säger Godnatt! vi hörs imorron :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0