Förkyld!

Just nu känner jag mej inte bra alls! nu är jag riktigt förkyld igen. Det är så synd när det är så bra väder. Jag och Maria hade tänkt att åka in till stan imorron efter skolan, fika kolla runt lite i de fina vädret förhoppningsvis. Skol dagen va riktigt najs. Började fem över halv tio med matte. Sen skulle vi ha haft svenska men monica va sjuk så vi fick ha so då så att vi kunde sluta sen :) så efter lunchen drog jag och maria t bussen och väntade typ i 20 minuter i solen. Jätte skönt! Kom hem och då åkte jag och mamma till kungens kurva och kolla på skor. Köpte ett par, ni kanske får bild sen orkar inte fixa det nu. Men ikväll ska jag bara ta de lugnt så jag inte blir sämre. PussPuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0