Mobil!

hej bloggen! eftersom att jag e frsik nu eller nästan så kommer jag tillabaka redan idag! Har fått min mobil idag, just nu ligger den på laddning så jag svarar inte sms om ni undrar. Den va rosa/lila och baksidan va typ rosa/lila/svart!
DAgen idag började med att jag tog bussen me sara t skolan. I skolan började vi med matte och jag matte danne och jack fick sitta kvar sju minuter bara för att jag hade börjat skratta åt en sak dom gjorde och massa saker, fett onödigt! Sen vare spanska tråk! Och sedan slöjd, ännu tråkigare :P SEn vare lunch tror jag ;O Sen vare Elevens Val vilket betydde läxhjälp! Läste igenom spanskan och hjälpte maja med nån jävla tidslinje som vi höll på mej för typ flera månader sen :O aja sen tog jag och Sara bussen t henne och satt ute och käkade lite fett najs, mkt skratt blev de iaf haha..mötte mamma sen vi handlarn och så hämtade vi min mobil och så åkte vi hem och jag fixade med den och sånt!
Se you!

En bild kan säga mer än tusen ord. Jag Älskar Dej Gumman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0