Redan vaken så kör en lista!

1: Ta fram din mobil och gå in på inkorgen.
2: Bläddra ich stanna när du räknat till tio!
3:Svara på frågorna xd


Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen?
A de tyckte jag också
Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Skolan?
Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Ja vettefan var e du?
Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
okej :(
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
A
Vilka ord skulle du säga till Gud?
haha x)
Vilken är din bästa raggningsreplik ?
Vart e du?
Vad skulle du säga om jorden gick under?
Ofta, jag såg en tjej som såg exakt ut som dej!
Vad skulle du säga om din bästa kompis blev träffad av en blixt?
Ring mej gumman!


Haha, såna hära listor är faktiskt ganska roliga!
Men vad ska jag göra idag då? ska jag åka med pappa till landet kanske? jag bestämmer det sen! ska läsa lite bloggar nu vi hörs sen kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0