Talang!

Sitter just nu och kollar på Talang 2010! Najsnajs. Jag e jätte blogg sugen men jag vet inte vad jag ska skriva om.. som ni kanske märker så har jag nt laddat upp så mkt bilder på sista tiden e för att jag har ju ny lur och dom flesta av mina bilder fanns på min gamls lur och jag har nt dom på datan av nån konsitg anledning! men jag försöker hitta bilder och sånt! men nu ska jag springa och hämta nåt och dricka och sen fortsätta kolla på Talang och även ladda inför imorron för då e det final :D

haha OMG, jag i typ fyran! De va typ Tilla som skickade den för några veckor sen!


Kommentarer
Postat av: MATILDA - IM THE BEST,F*CK THE REST

det var du i femman ;)

2010-04-24 @ 17:09:44
URL: http://onlymatiildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0