Godmorgon

Godmorgon på er. Har ni sovit gott? Det har jag gjort iaf. Somnade vid kanske 2 halv 3 igår och ändå så vaknar jag vid typ 10.
Har precis tagit mej en låång dusch. Riktigt skönt, jag blir alltid så pigg när jag har duschat och så känner man sig ju så himla fräsch efter.
Har laddat över alla bilder från tävlingarna i förgår så jag tänkte att jag kunde ladda upp dom nu.


Jag ocg Banjo

Jag och Banjo

Jag och Banjo

Tilda och Falken

Jag och Banjo på framridningen till dressyren

Jag och Banjo på dressyr tävlingen

Tilda och Falken på Dressyr tävlingen

Orkar faktiskt inte lägga ut fler men några fick ni ju iallafall.


Kommentarer
Postat av: skit på dej ! :D <3

haha snyggish min ;D <3

2010-08-02 @ 18:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0