hemskt trött!

Gud vad jag är trött, helt sjukt. Jag är samtidigt grymt ledsen över att ridlägret är slut. Att inte få träffa alla som man lärde känna. Som t.ex Elin ''Lingon'', louise, Tilda, Steffi och alla andra. Kommmer sakna er grymt mycket.
Men det var grymt skönt att få sova ut imorse.
Dagens planer är att träffa My och Sandra, får se vad vi hittar på. Men det kanske är lika bra att börja fixa sej och smsa dom.

Juste hur det gick i tävlingarna. Blev utesluten i hoppningen för att jag ramla av, smidigt..Men i dressyren kom jag femma, lite bättre iallafall.
Bilder från tävlingarna kanske ni får lite senare idag för nu måste jag kila. Puss!

Kommentarer
Postat av: frida

saknar dig meeeer ! <333

2010-08-01 @ 15:22:23
URL: http://tibbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0