hihi, ni vet hur jag är.

SVARA PÅ DEHÄR TESTET, så kommer din dag imorgon bli riktigt bra

Kompisar;
1. Vad skulle du göra om din bästa vän svek dig? blivit ledsen och sårad förmodligen
2. Har du flera bästa vänner? Ja det har jag!
3. Vad heter den som du känt längst, och ännu är kompis med? Frida Hall
4. Vem av ditt kön känner du minst i din klass: Ingenaning

Familj;
5. Vad heter din pappa? Fredrik
6. Har du syskon? Ett
7. Heter? Caroline
8. Är din pappa rik? Fråga han
9. Är du de minsta barnet? yepp
10. Saknar du dina föräldrar någon gång?va?  

Kärleken;
11. Tillsammas med någon nu? nej
12. Varför/ varför inte? därför
13. Gillar du ngn? nja
14. Vet personen isf om det? nja, jag vet faktskt inte
15. Vill du vara äldre eller yngre än den du är tsm med? Yngre, definitivt

Skola;

16. Bästa läraren? ingen
17. Sämsta läraren? ingen
18. Vem är din No:lärare? Ann-Marie var
19. So:lärare? Cristina
20. Matte:lärare? Janina var
21. Språk:lärare? Spanska: Kerstin. Sv/En: Monica var
22. Vad heter din/a mentor/er? Kerstin
23. Är du nöjd med din klass? ja det tror jag 
24. När är det den/dom senaste dagarna för dig? Nytt schema till höst terminen
25. Nöjd med ditt schema? Vet inte än

TVÅ ALTENATIV - ett svar
26. Katt eller hund? Hund
27. Fotboll eller innebandy? Innebandy
28. Kaffe eller mjölk? Mjööööööölk
29. Godis eller frukt? ibland godis och ibland frukt. 

Vad gör du? ;

30. Just nu? Svarar på det här och kollar på tv
31. Om fem minuter? Kollar på tc
32. Om en timme? sover förmodligen


Haha jag kunde inte låta bli..

Men nu känner jag att jag faktiskt börjar bli trött.. Så jag ska nog stänga av datan och lägga mej och sova. Vi hörs senare idag XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0