Lika bra som första gången.

Blev hämtad av kusin halv fem, då drog även My hem. Vi åkte till heron, käkade och gick runt och chillade tills bion började. Asså OMG säger jag bara. Den var helt klart lika bra som första gången! Vi såg Eclipse för er som inte vet.
När man ser en film för andra gången har man mer tid att tänka på annat i den. Det gjorde jag helt klart nu, det var så här små detaljer man bara kommer på. Men absolut var den lika bra som förra gången. På en skala av 1-5 får den helt klart en 5:a av mej!

Resten av kvällen kommer antagligen spenderas här framför min kära data om jag inte hittar på något annat. Hade faktiskt annars tänkt och ta fram min kamera och fota lite till min nya design. Har ju haft den jag har nu ett tag och jag gillar förändringar, inte stora men såna som bara märks lite. Som att ändra desginen. Det blir säkert bra!
Men om det nu blir så att kameran åker fram, kanske ni kan få ta del av dom bra bilderna det blir. Tills dess ha det bäst!
                           
                            Så jävla söt!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sjukt fin header du har! skulle du kunna göra en till mig? :)

2010-08-29 @ 11:21:25
URL: http://alexandras.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0