bloggpaus..


(lyssna på alla ord !)


Åhh!! jag hade skrivit värsta inlägget och allt bara försvann :@ jag blir så grymt irriterad när det händer !!!
aja idag kabnsekd et kommer att bli min sista dag för bloggen, tror att jag kommer att kanske från och med imorgon att ta en bloggpaus orakr inte skriva om allt jag hade skrivt, kanske skriver ngt mera ikväll, annars godnatt !!

Eller kanske till och med GODNATT BLOGGEN! jag kommer inte att sakna dej XD jag säger inte att det kommer att bli nån, men den dagen jag inte skriver nåt, den dagen börjar bloggpausen och jag kanske aldrig mera kommer tillbaka, vem vet..

hand i hand vandrar vi genom livet..


Kommentarer
Postat av: Ida

Alltid vi gumman! <33

2010-02-18 @ 21:27:59
Postat av: Caroline

Ursäkta, men om jag inte ser fel är det där mina armband!

2010-03-16 @ 09:01:58
Postat av: Alexandra

ursäkta, då ser du inte fel för det är dina!;O

2010-03-16 @ 17:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0