Förkyld!

Asså jag hatar att vara förkyld jag har int i halsen, och allt man har när man är förkyld.. usch''/ så jag sitter och dricker te och äter strepsils som jag brukar göra när jag har ont i halsen ;Pvad mera kan man göra, ju bädda ner sej i sängen men hur kul är det..men jag ska gå till skolan imrron endå, det är inte så faligt som det låter, men jag är rejält förkyld! akn berätta va som händer i veckan för mej :)

Tisdag: Skola, midda hos Farmor och Farfar, sista gången vi träffar dom innan vi reser bort från kylan och till värmen!
Onsdag: Skola, sen ska jag och maria kolla på AIK-Växsjö (hockey)
Torsdag:Skola, packa lite.
Fredag: Skola, Ridning, Sen kommer en liten del av släkten hit :)
Lördag: TANDLÄKAREN!!!!! sen kanske vänneran:)
Söndag: Åka med ElinA och fixa en sak, packa!


det va min vecka fram t söndag :) nu ska jag ta et lugnt kanske blir nåt sista inlägg senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0