Hemma

hejsan. sitter just nu hära hemma och kollar på tv :) idag började vi halv nio med matte, gjorde klart min ''trädgård'' sen va det spanska där vi håller på att repetera in för provet, sen hade jag syslöjd inte så jätte kul, men det funkar :) sen käkade vi det va nån fisk som inte alls va god så jag käka potatis och en macka xdsen va det elevens val och jag va själv på läx hjälpen idag x) sen efter det utanför salen där jag har det satt maja mi och frida och spelade gitarr coh sånt så jag satte mej dära sen vart klockan as mycket, men vi hade kul xd, mycket skratt :) sen tog jag bussen hem och just nu sitter jag hära och kollar på tv som sagt ikväll är bara jag mamma och carro hemma, pappa är på nånting med jobbet xd, det va allt jag hade att säga just nu, vi hörs sen :)// Alexandra<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0