Lista+dagen♥

Ta fram din mobil, gå in på kontaktlistan!



- Har du pussat nummer 22

Henke, nepp
- Vad har du för relation med nummer 20?
Helena, vänn t familjen!
- När ska du träffa nummer 24?
Ida M, imorron i skolan xd
- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Felicia, gullig människa!
- Gillar du nummer 14?
Frida, jadå!
- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Carro, ja!
- När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Ida TP, imorron i skolan :)
- Är du nära vän med nummer 23?
Ida i laget, nja..
- Har du gått på bio med nummer 4?
neop
- Skulle du kunna gå ut med nummer 5?
Danne, tror inte det!
- Vad pratar du och nummer 35 oftast om?
Moster! oj, allt möjligt!
- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Emelie, absolut!
- Vad har du och nummer 24 för relation?
Ida M, vi är skolakompisar, eller vad man ska säga xd
- Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
Inte mkt!! tro mej!
- Vad är det bästa med nummer 38?
Lovisa C, oj, mkt!
Vad tycker du om nummer 42?
Maddi, gullig!
När pussade du nummer 56 senast?
aldrig hänt!
Är nummer 52 snäll?
Mormor, absolut XD!



som ni vet så älakr ju jag listor xd, min dag har varit  skkit bra tog bussen i morse började med matte genomgång om statistik! sen va det spanska men kerstin va sjuk så vi va med MArlene (stavning) haha det va helt kaos men endå rätt kul xd, sen hade ja slöjd vi hade janina i stället för karoline för hon va typ sjuk, haha när vi kom va alla våra saker borta ;O så vi började virká, fett svart, sen slutade jag för jag har ju läxhjlälp på elevens val med kerstin men hon va ju sjuk så jag slutade i stället :D, kom hem vi kvart över tolv, käka lunch satte mej vid tv:n och nu sitter jag hära vid datan i stället :) väntar på att maja s ska komma, kommer inte hinna träffa henne innan vi åker så vi bestämde att det får bli idag ;) aja vi hörs sen, nu tror jag att maja kommer när som helst !! puss på er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0