packar!


just nu håller jag på att packa, shiit jag vet inte vad jag ska ha med mej !!! HJÄLP!!!!!!!! aja det löser sig väll? elr xd
det hära ska jag ha med mej ungefär:

Underkläder
Bikini (2 st)
Linnen i olika färger
Shorts
Klänning xd
Tunika!
Tränings saker!
Skor
2st väskor ( små)
(dålig bild)
Solglas-ögon
Gucci keps
Kamera (system och digital)
I-pod!!!!!! (ett måste)
Böcker
Läxor (ska försöka göra dom flesta inna jag åker)
Tandbortse xd
Parfym, smink, hudkräm och sånna saker
Halsband, örhängen, armband!
PENGAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (MASSOR)
Leggings som jag tror att det kommer att bli för varmt med..
Mobilen!! men jag kommer INTE att svara på sms!

Tror det är det jag kommer att ta med mej, ska fortsätta att packa lite, kanske kommer på nåt mera, vi hörs sen gullungar!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0