skola, dm, träning, lovisa, duscha, sova!

haha aa , det säger väll det mesta kom typ nyss hem från lovisa va dära och käka och vi kom på att vi bor jävligt nära varandra xd, aa först idag hade jag två lektioner sen vad et dm och det orkar jag inte berätta så mkt om sen fick jag och lovisa åka dir t tränignen och det gick bajs för min del, sen så körde patrik hem mej och lovisa t lovisa och dära så käka vi typ as mkt, typ två piggeliner, sen grillspett, och en pannkakor när hennes mamma kom hem ;O och nyss så kom jag hem och ska duscha nu sen blire sängen, så nu taggar jag t duschen är as trött, puss på er vi hörs imorgon! (förlåt för en dålig uppdatering, ska bli ändring på det!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0