Godmorgon

Godmorgon, för det första förlåt att jag inte har bloggt på 2 dagar har bara nte haft tid, men senare idag ska jag ladda upp bilder från i fredas och igår.. men iaf, vakna nyss av att nån ringde me dolt :S, och nu så kan jag ju inte somna om.., men jag kan berätta om fredag och lärdag

Fredag:
SKola som varnligt ingen matte (janina va på nån kurs), efter skolan stanna jag maria och jessika kvar gympa salen och spela innebandy me killarna xd, sen drog jag vi två tog bussen kom hem käka bytte om och åkte pch red, red Banjo as kul, och det gick rätt bra :), efter det drog jag hem ducsha och böt om sen kom, massa folk t oss(ledare) som skulle käka och sånt hos oss, men jag drog t maja när jag hade käkat, juste mamma fyllde år, men hon va inte hemma på kvällen, men grattis i efterskott mamma, älskar dej :D
hos maja gjorde vi massa saker..

Lördag:
Åsa (majas mamma) väkte oss typ nio maja skulle rida så vi gick upp och fixade oss och drog t stallet där va de kallt som faan och maja skulle rida ut så jag gick ner t stora med nidhi och gabbri ;), sen skulle jag upp igen och kolla på maja för dom skulle braa rida ut halva lektionen men glömde det så när jag komer upp va dom färdiga :O
Sen så hämtade pappa mej för jag skulle spela en 97 match :), vann den me 3-1 tror jag :), efter det stanna ja kvar i hallen och vänta på pappa, sen åkte vi hem och duscha och böt om, sen åkta vi t min mormor och morfar och dära va även min: moster, morbror, kusin, kusins kille, kusins barn. aja vi käkade och sånt och sedan åkte vi hem.

det vaom dom två dagarna idag är det match mot tumba, och sen träning sen slaggar maria här :), bloggar mer sen ska försöka somna om nu :) Puss

Kommentarer
Postat av: Mickis

hejsan,rider du ? :) <3

2010-02-15 @ 16:08:03
URL: http://baramiickis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0