SKHLMN!

Ledig idag så va ju i skärholmen me jessika och maria, kan berätta va vi gjorde:
Jag och maria hade ställt klockan på nio för vi skulle bli hämtade tio, så vi gick upp och fixade oss och sånt, sen blev vi hämtade av hennes pappa som körde mej maria och jessika t skhlmn, dära började vi me att kolla i massa affärer sen efter nåra timmar käkade vi :) mums åt nån hamburgare typ, sen kollade vi lite mera i affärer och sen satte vi oss och fikade, mysigt xd, sen gick vi lite till i affärer sen så gick vi t bussen coh åkte hem, tog as lång tid :S, men sen hämtade mamma oss i centrum och så körde vi hem jessika och maria, sen så åkte vi t centrum igen och handla mat ocg vänta på carro så åkte vi hem och åt och sånt, men nu sitter jag ocg lyssnar på musik, får se om jag bloggar nåt sen..

Det hära köpte jag idag :)


puder borste: H&M 39,50:-


skärp: Gina 99:-


vit T-shirt: H&M 69,50 :-


svarta Jeans leggings: Gina 199:-

Det va det jag köpte, inte så mkt men iaf nåt, vi hörs kanske senare ska läsa lite olika bloggar nu 
Kiss&Hugs //Alexandra


Kommentarer
Postat av: en kille i rr7 :)

du är så sjukt söt, kan man få nummer =)

2010-01-26 @ 00:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0