Snart skola

Hejsan, skrev ju inte alls mkt igår, menmen idag så ska jag förhoppningsvis sriva lite mera xd, ska snart börja gå mot bussen och ta 713 så får gå lite längre idag. Men efter skolan taggar jag hem och sedan t stallet och rider, ikväll vet jag inte riktit vad jag ska göra?? nån som vill hitta på nåt ?? :) ledsen att det inte kommer nån bild på dagens outfitt, det går inte at föra över bilder men så hära ser jag ut idag:
Vit hummel tröja: Nån affär i danmark
Vitt linne: H&M ??
Jens: ingen aning ;O
aa, sen är håret uppsatt enkelt.
Men nu måste jag snart börja gå mot bussen så jag inte missar den..då blire problem xd, Vi hörs när jag kommer hem, kisses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0