spotify

hejsan bloggen sitter just nu och lyssnar på musik från spotify :) sen är det träning men ska inte träna har ju varit sjuk ''/  aa, idag har det ju varit skola började med idrott va inte me dära heller har ju varit sjuk xd, sen va det no :S sen typ spanska där man skulle göra nån dialog så jag och jessika gjorde det det gick ju skit bra xd, sen skulle man läsa det högt för alla haha jag började bara garva hela tiden men det gick till slut, Sen va det lunch kommer inte ihåg va det va för mat x) men sen hade jag svenska i sal 2:O sen gick vi ner t paviljongen och fortsatte lite med engelska och sen hade jag engelska (annan lektion) aa sen så gick bussen 41 och jag och maria gick från skolan 41 så vi sprang och vi hann xd, haha aa och nu sitter jag hära ska gå om typ 45 minuter eller nåt:)



såhär såg jag ut idag :
Grå kofta: HM
Vitt linne: HM tror jag
Jeans leggings: Gina tror jag :)


Nu ska jag kolla på tv får se om jag bloggar inna jag drar men annrs gör jag det när jag kommer hem!
Kiss&Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0