11.35

Nu har jag och Ida vaknat till liv. Hon sitter just nu och plattar mitt hår och sen så står en film på Disney Channel på.

Skulle ju kunna berätta om vad vi gjorde igår. Vi tog bussen upp till Sara då gick vi till Tullinge Berg skolan och typ chilla. Sen så kom jag på att Handlar'n hade stängt så vi gick ner till centrum eller torget som det nu heter xd Där köpte jag och Ida godis och typ aa jag vet inte. Efter det gick vi och satte oss nånstans och typ snacka och garva som faan! Vi gick sen upp till Sara igen och jag och ida tog bussen hem. När vi kom hem så satte vi på en skräck film. Haha jag hade sett den förut men den är så jävla äcklig så jag kollade nästan inget :P När vi va klara med den satte vi på Mean Girls så vi kunde lugna ner oss lite. När den va slut satte vi på Disney Channel igen och det är så jävla bra för det går hela natten och allt nu så då va det en film så då typ kolla vi klart på den och sen så somnade vi. Mina planer idag är ingenting faktiskt, har lovat Mamma att va hemma ikväll..Imorgon ska jag träffa Sara igen, får väll se vad vi hittar på. Men nu ska jag fixa mej lite och sen följa med Ida till bussen.
Se you later.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken skräck film såg ni?

2010-07-07 @ 13:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0