12.29

Godmorgon bloggen, vaknade för ungefär 40 minuter sen av att pappa ringde och väckte mej. Om han inte hade gjort det hade jag nog kunnat sovit några timmar till.. Jag ska träffa Elin imorgon istället så idag har jag ingen aning om vad jag ska göra.

Matchen igår gick ju inge vidare..Dom gjorde både riktigt dåliga saker och öven bra saker. Men 0-0 slutade matchen. Åkte hem efteråt och typ kolla på tv:n med syster och sen så gick jag och la med tanke på att jag skulle upp vid halv fem imorse för att följa med henne till Arlanda. Och det gjorde jag också, men på en gång när jag kom hem gick jag och la mej och sov igen.
Hon har kommit fram iaf (min syrra) till London. Det var 15 grader och regnade. Så nästa gång jag ser henne är om ungefär 5 veckor i London!

Men nu ska jag leta reda på nånting att käka, och sen kanske gå ut och lägga mej och sola!


Jag och Syrran i mexico förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0