Banjo!

hej bloggen! Första dagen av ridlägret avklarat.

Imorse var det samling man betalde och sånt. Vi fodrade även ''frukost'' Sen fick vi våra hästar och så gick vi till Hagen och hämtade dom. Jag fick banjo i dressyr och Saga i hoppning men imorgon ska jag få ha banjo i båda! När vi kom tillbaka till stallet så viciterade vi och ryktade och allt. Sen var det ridning. Dressyr, det gick faktiskt riktigt bra för hästarna att vara första gången efter betet. EFter ridpasset fodrade vi lunch sen fick vi själva äta. Efter lunchen var det Terio då vi pratade om lite saker. Sen var det dags för ridning igen. Denna gång markarbete och jag hade saga. Gick faktiskt helt okej även om jag hade glömt handskar och hon drog som fan. Men det gick. Efter ridpasset skyndade vi oss och fixade hästarna och red tillbaka dom till hagen. När vi kom tillbaka till stallet igen så mockade vi och soppade och sen var det fika. det var första dagen det.

Nu roppar mamma på att det är mat. Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0