Bullandö Marina

Tjena! Jag har absolut inte orkat blogga! Det har varit så bra väder och så, så helt ärligt så har jag faktiskt glömt bort bloggen..

Vi har haft det super skönt med massa sol och bad. Riktigt skönt. På kvällarna har vi tragit upp kappelet och satt oss och kollat på film. Hur mycket bättre kan det bli?
Ikväll ska vi käka på Bullandö Marina, jag, pappa, farmor och farfar. Det var nämligen så att när vi kom tillbaka idag så va farmor och farfar här!
Alla bilder kommer ni att få när jag har kommit hem till Tullinge för jag orkar inte slösa bort min tid på att ladda över bilder och sånt. Men jag måste faktiskt börja stänga av datan för snart ska vi åka och käka. Puss och Kram, får se när jag bloggar nästa gång. Förmodligen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0