Eclipse

Såg ju Eclipse igår, kan fan inte beskriva med ord hur bra den va!

Efter det åkte vi hem, jag gick hem till mej och fixa och lite så, sen kom My, Sandra och Denise och vi hade det skit mysigt, satt och lyssna på musik, hoppa studsmatta och massa annat! Älskar er!

Dagen idag kommer att spenderas med Ida. Vi ska åka in och shoppa lite och sen så slaggar hon här hos mej. Har inte träffat henne på jätte länge så det ska bli skit kul. Imorgon vet jag faktiskt inte vad som händer. Jag och Ida kanske hittar på nåt, kanske åker hem till henne? Jag har faktiskt ingenaning :P Men det är ju sommarlov så man kan ju ta dagarna som dom kommer och det gillar jag.
Men nu ska jag börja fixa mej, iaf sminka mej. Kläder och sånt fär Ida hjälpa mej med när hon kommer.
Puss.


My och Jag på hennes landställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0