En dag i stan

Tjena bloggen!
Idag vart det en dag i stan men Sara och My, men eftersom att jag är så jävla smart så glömmer jag mina pengar hemma.. Men jag klarade mej faktiskt. När vi hade varit där åkte vi hem till sara och hämtade lite saker sen kollade jag fel på buss tiderna och Elin var typ hemma hos mej för vi skulle fixa lite saker så jag fick springa i spöregnet hela vägen hem! Asså tänk er ända från sara till mej. Det är faktiskt ganska långt. När jag kom hem var Elin och hennes Pappa här så jag gav henne sakerna och jag fick lite saker också och sen åkte hon igen. Ikväll slaggar Sara och My här och imorron drar vi till grönan på dagen och på kvällen ska alla tre gå på hammarby-ängelholm. Fast Sara ska gå med sin mamma och jag och My ska typ gå med min Pappa.

Juste jag tror faktiskt inte att jag kommer lägga ut bilderna från landet för när jag kollade var det inte så många och det var inte dom finaste heller..Så det får ni aceptera! Just nu dunkas The Voice också, och jag är grymt iriterad för att The Voice konserten är när jag åker till London, It suck! Fast det är ju rätt najs att åka till London också så man ska ju inte klaga. Aja, ska fortsätta att prata med Elin och fixa lite andra saker. Vi hörs senare.

Den bilden från landet kan ni få iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0