inge ork!

Jag har inge ork alls! Det är så jävla varmt så jag skulle kunna dö... Nej Alexandra inte klaga nu!
Juste igår kom mina sötnosar hem från sports camp!!!!! Så jag ska träffa dom imorron.

Idag kommer Mormor, morfar, farmor och farfar hit och käkar. Och ikväll ska typ mamma och pappa ner till grannen och kolla på finalen, får se om jag följer med. Tyckte ni att de va rätt lag som vann igår då? Jag visste faktiskt inte alls vilka jag hejade på, men de va väll kul att tyskland fick en brons midalj med sig hem.
Ni kan få se vad som händer här i veckan för mej:

Måndag: Träffa sötnosarna på dagen, Kolla på fotboll på söderstadion på kvällen med pappa och syrran.

Tisdag: Syrran åker till England och är där i över en månad och jobbar. Va med Elin. får se om hon sover hos mej ?:P

Onsdag: Ingen aning

Torsdag: Grönan med några :D Packa till landet

Fredag: Åka till landet..

Lördag: Åka båt till några kompisar som har husvagn nära där vi har landställe. så där ska vi sova, eller vi sover tyo i båtan.

Söndag: Mamma och åker hem från landet och jag och pappa åker ut med båten några dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0