Just idag är jag stark!

Just idag är jag stark, just idag mår jag bra jag förs framåt av kraftiga vindar......

2-1 till hammarby mot ängelholm. Grymt skönt att se hammarby ta poäng och en finns det en liten nista hopp av att kunna återhämta sig och gå upp i Allsvenskan. Men faktiskt så tror inte jag att dom kommer att klara det. Inte iår iallafall men kanske nästa..

Denna vecka är det nämligen så att jag har ridläger. Så därför vet jag inte hur det kommer att bli med uppdatering. Men iallafall ett inlägg om dagen ska jag försöka hinna med.
Jag kommer att tillbringa ungefär nästan hela dagen, nej nu tog jag i lite. Men det är samling 08.00 och dagen slutar ca 17.00. Jag kommer att behöva åka vid ungefär halv åtta på morgonen. Härligt.. Men det är bara att bita ihop, gå och lägga sig i tid och vakna upp med ett leende på läpparna!

Men så att ni vet så får jag se hur det blir med uppdateringen. Så bli inte sura om det skiter sig helt!
Nu ska jag fixa iordning till imorgon och sen ska ja gå och lägga mej. Som sagt; Gå och lägga sig tidigt och vakna upp med ett leénde på läpparna....Förhoppningsvis!

Puss och Kram!

Jag, My och två nånting på grönalund idag!

Kommentarer
Postat av: Elina

Fin blogg du har! :)

Görs?

2010-07-26 @ 11:41:30
URL: http://lini.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0