Packar

Just nu håller jag på att packar och lyssnar på musik! Imorgon ska jag nämligen till landet med min kära fader (juste han har namsdag idag: Fredrik) och vara där i en vecka. Imorgon ska vi åka ut med båten och på den sover vi i två nätter och så åker vi tillbaka till huset på Onsdag där Farmor och Farfar väntar och då på Onsdas kvällen ska vi åka till Bullandö Marina och äta middag. Kanske kommer att uppdatera nånting ifrån båten, det beror på eftersom att vi inte kan ta ström från båten för då kanske vi inte får ingång båten sen och aa, jag orkar inte förklara.. Men när vi är tillbaka till huset då blir det uppdatering igen. Men nu ska jag fortsätta att packa och sedan blir det grillat till mat. Mums. Men vi hörs senare!

Sandra, Jag och My på Mys landställe för några veckor sen.
Eric Saade: Break Of Dawn

Tycker faktiskt låten är riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0