Sara Johansson

Imorgon ska jag och världens bästa sara göra en massa saker, eller aa lite saker iaf. Vi ska först åka in t Söder och hon skulle köpa nåt och efter det ska vi åka till Grönan tror bara vi är där några timmar, 2-3 kanske ? När vi känner att vi inte vill va där längre så åker vi hem till mej och då jävlar! Haha jag bara skoja, nej men då skulle vi typ dra ut eller vad vi nu skulle göra. Sara har iallafall koll på det, hoppas jag. 
Men eftersom att jag ska upp ganska tidigt imorgon så kan jag ju inte sitta uppe hela natten, så jag ska sätta fart mot badrummet och tvätta bort det lilla sminket jag har och borsta tänderna. Datan ska stängas av och tv:n ska sättas på. Puss godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0