Shit!

Shit vad mina besökare har ökat, helt sjukt.

Har nyss tagit en lång och skön dusch, har även nu kletat på en ansiktsmask som jag snart ska tvätta bort och när jag har gjort det ska jag smörja in ansiktet med en fukt kräm och borsta tänderna, sen ska jag nog slänga mej i sängen eftersom att jag ska upp tidigt imorron för pappa ska lämna in släpvagnen vid typ åtta så vi åker direkt efter det. Min kamera kommer inte följa med, men pappas kommer så ni kommer att få bilder när jag kommer hem, kommer inte blogga nåt mer innan jag åker imorgon bitti utan jag får se när det blir uppdatering nästa gång. Annars får ni ha det så jätte bra tills nästa gång, massor av pussar och kramar.

Jag saknar dej världens bästa syster, om fyra veckor ses vi i London och då ska vi shoppa loss! Älskar dej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0