Städat?!

Haha jag skulle hjälpa mamma att damsuga men de gick så dåligt så mamma fick ta över så fick jag hänga tvätten istället :S
Ikväll har jag, my och denise bestämt att vi ska kolla på fotbollen hemma hos Denise. Sandra ska nog med också;D Så det blir jätte mysigt!

Jag vill gå ut och lägga mej och sola, men det är alldeles för varmt! Iaf när man inte har nån poll man kan hoppa i sen..Så jag ska försöka hitta nåt svalt (om det finns) ställe i huset där jag kan lägga mej. Haha juste jag går runt med en sån här vatten spruta och sprutaar på mej hela tiden ;) Aja vi hörs senare orkar fan ingenting just nu!

haha för några veckor sen när vi va hemma hos mej så satt my och grät i min garderob, hon måste ju vara född knäpp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0