Tjejerna

Grymt mysig kväll hemma hos Denise!

Jag och sandra tog bussen och så vid Denise så klev hon och My på så åkte vi till flempan och köpte chips och sånt. När vi kom hem till Denise typ snackade vi om massa saker och sen satte vi oss där nere med hennes familj+hennes farmor och farfar, käkade kladdkaka, glass och jordgubbar, riktigt mysigt! Vi såg första perioden där nere sen gick vi upp till denises rum och kolla på när Spanien vann!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! När matchen va klar så tog jag sandra och my bussen hem, när ja kom hem så va de fullt hus haha nej men några kompisar ca här och lite sånt.
Imorron ska vi bada i Sandras pool! Fy fan vad skönt. Mer en så har jag inte att säga förutom:
JAG ÄLSKAR ER TJEJER! utan er vore jag ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0