Tonårsliv

Hej bloggen! Jag är inte direkt på världens blogghumör menmen..

Jag och Sara började dagen med att åka in till söder, hon köpte en baseball tröja och efter det drog vi oss in mot Grönan. Och Sara den lilla fegisen vågade inte åka extream, insane och nåt sånt.. Men de va grmyt kul endå! Jag fick iallfall upp henne i Uppskjutet (katapulten) haha. Vi åkte hem nån gång vid fyra ? Då drog vi hem till henne och fixade lite och sedan drog vi till mej. Vi har nyss sett på en film, Tonårsliv Grym film måste jag få säga. Vi kanske lägger in ett videoklipp sen, kanske vem vet.. Nu ska vi fota lite och bara fortsätta tjocka i oss massa gosaker. Hare gött!

Haha grymt sexiga xd

Sara och Jag 





Ja lite mixade bilder i slutet. Jag och Sara älskar att bjuda på oss själva, mer bilder kanske kommer senare. Puss! 


Kommentarer
Postat av: Ida andersson :)

Haha, riktigt fina bilder du har på mig gumman! ;) <3

2010-07-05 @ 23:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0