två avramlingar xd

Hej blogge! orakr inte alls berätta på samma sätt om dagen som jag gjorde igår för den såg nästan likadan ut förutom att vi är två grupper som rider nu.
kan säga att på hoppningen så ramla jag av två gånger på typ mindre än fem minuter xd haha fast ja garva bara!

Men nu är det såhär att imorgon har vi på första passet terräng och på andra långritt, så då ska vi rida till Flottsbro och bada med hästarna och sånt. Och på kvällen ska vi grilla och sånt och även sova i stallet grymt mysigt :D Så därför kommer ja inte kunna blogga. Kanske bara slänger in nån mobilblogg, får se.
Juste yttligare har mina besökare ökat. Helt sjukt! Men glad blir jag. Kommentera gärna också så blir jag ännu gladare. Men nu har ja inte så mycket mer att säga vi kanske hörs lite senare.


Tilda och Sheila och Jag och Bushästen Banjo :D

Jag och Banjo

Tilda och Sheila

BANJO ↑↓










Galopp!



Det var lite bilder från idag. Finns massa mer men orkar inte lägga ut dom.
Alla bilder är tagna av Maja Sverin.

Kommentarer
Postat av: Emma

fina bilder ;D<3

2010-07-28 @ 21:59:55
URL: http://emmaandhorses.blogg.se/
Postat av: äggimöki<3stinkiprutti

haha vacker bild på emj xD älskar dej ! <3

2010-07-29 @ 19:20:41
Postat av: maja

Emma :Tack :)

2010-07-31 @ 18:29:01
URL: http://novainmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0