Bästa helgen!

Hej bloggen! Ska skriva om Lördagen:
jag vaknade upp hos My och vi sprang över till sandra för jag skulle ha en tröja sen fixa vi oss och sprang till bussen och åkte till stationen och mötte Sara och Zäta. Vi åkte till grönan och pkte väll nästan allt! När vi kom hem sprang jag till mej och sen tillbaka till My och så tog vi bussen till Amanda. Kvällen va fylld av tårar, skratt och andra pinsamheter! Vi satt ute på studsmattan i stora plastpåsar! Fy fan va mysigt säger jag av lite olika själ även då började jag gråta för att det var så jävla gulligt! Tack säger jag bara till den personen. Vi gick sedan in när det började regna ocyh kollade på Wild Child så jävla grym film. Vi somna väll nånstnas vid kanske tre halv fyra.
Imorse vaknade vi och typ låg i sängarna och åt godis och chips för vi hade vunnit en sån där stor center sak. Men nu har jag nog skrivit om det och idag får vi väll se lite vad som händer. Vi hörs senare om jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0