Berättade jag..

..att jag har studiedag imorgon? Jag fyller ju år så det är jätte skönt. Jag och syster ska hitta på nåt och på kvällen kommer hela ''stora'' släkten på middag. Trevligt trevligt!

Jag funderade¨på lite om jag ska ha en frågestund? Ni får mer än gärna säga till om vad ni tycker eller om det är nånting ni vill att jag ska börja blogga om. Jag är alltid öppen för förslag eller va man brukar säga.
Juste jag undrar också om det är någon som har nåt förslag om nån rolig blogg att läsa? Jag har läst samma gammla vanliga länge den enda jag fortfarande gillar är Maddis,Maddi du får fan inte sluta blogga!

Men vi hörs imorron. Juste glöm inte att gratta mej då!


Nån grymt sexig (eller inte) bild från Vietnam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0