Dålig uppdatering..

..jag vet, och det kommer de nog att vara för det mesta i sommar!

Jag har haft fullt upp nu när jag inte har bloggat. Jag har varit på den där Twilight fan event eller va det nu hette. Kristen och Taylor va där och Kristen börja gråta mitt på scenen så gulligt! Jag har även varit väldigt förkyld, ont i halsen och igår hade jag världens lock för örat så jag hörde typ ingenting! 
Nu ser jag fram imot en lång och härlig vecka på landet med familj och släkt! Åker imorgon och tror jag kommer hem på kanske måndag? Det beror på lite. Men nu ska det börja packas, hörs senare!

Juste jag kan bara säga att idag får jag inte gå ut :( och det är pga av min förkylning. Inget annat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0