gårdagen!

Gomorgon. Förlåt för att jag inte uppdaterade igår men vi hade lag jobb det va kul vi gick runt i kungsträdgården och sålde lotter tror jag sålde ungefär 60 st? Medans Martina och Maria va typ uppe i 120-150? Aja efter det åkte jag och Elin till söder stadion och Kollade när Hammarby spöade Trelleborg med 3-1! Efter det väntade vi på mamma och sen åtke vi hem först till mej sen böt vi bil och så körde vi hem Elin till rönninge. När jag kom hem va jag as trött klockan kanske va elva? Så jag bara tvättade bort sminket och la mej i sängen och typ somna på en gång.
Nu ska vi se om jag hittar lite bilder från igår..

Storasyster<3Lillasyster (elin och jag)

Ida som kollar bort och Elin och så JÄTTE lite av Linnea.

Dom andra får ni kanske senare idag.
Ska snart börja fixa mej för skolan mamma kör mej vi kanske tjugo i nio. Efter skolan måste jag hem och packa för jag ska tydligen till landet i helgen..Fan! Men datan är med och mobilen kommer såklart följa med sen imorron om det är bra väder ska vi ut och åka båt. Men nu måste jag börja fixa mej för jag sitter fortfarande i sovtröja.
PussPuss!

Kommentarer
Postat av: M

hur är det igentligen mellan dej och frida?

2010-06-04 @ 13:55:09
Postat av: M

asså jag menar der vörkar lite stökigt mellan er!

2010-06-04 @ 13:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0