knarkar strepsils

Usch..igår va vi ju hos min moster och morbror. Jag hade redan på dagen inte känt mej helt på topp. När vi va där hade jag ont i huvdet och halsen. På kvällen/natten gick jag in och la mej på soffan och sov, när mamma sen väckte mej för att vi skulle åka hem hade jag feber, huvudvärken va kvar och halsen gjorde så ont när jag svalde. Vi åkte hem och jag kunde knappt sova, det tog kanske närmare en timma om inte mer innan jag somna och jag har inatt vaknat felera gånger..Så nu knarkar jag strepsils, för idag är det så att det är lagjobb, vi ska typ måla nått staket.

Juste! Vad tyckte ni om bröllopet igår? Va det nån som kolla? Jag kollade lite grann sådär på tv:n. Men nu ska jag nog börja fixa mej för jag tror det va samling vid typ 12.30? Aja vi hörs kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0