Landet

Hej bloggen!

Förlåt att jag inte har bloggat men det har varit svårt att koppla upp sig på internet och så har jag inte haft tid helt enkelt.
Jag är fortfarande kvar på landet och jag kommer att åka hem imorgon.

Min midsommar har varit härlig. Det har varit både sol och regn.
Idag har jag och Pappa tänkt att åka ut med båten, kanske fiska lite och bara mysa och jag var/är grymt sugen på kebab så pappa lovade att vi skulle åka och köpa det efter båt turen :D
Så mycket mer har jag nog inte att säga, jag hoppas att alla har haft en super härlig midsommar kanske dansat runt någon stång?
Nu ska jag börja byta om till ''båtkläder'' borsta håret som jag inte har gjort på flera dagar och börja dra mej ner till båten. Ha det bäst så hörs vi när jag har kommit hem imorgon istället!


Jag och Wilma på Bullandö Marina igår, haha jag diggar Wilmas Billa Bong tröja!
(dålig bild men tog den från kusin och den va grymt liten..)

Kiss&Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0