Skansen

Hej bloggen!

Skansen idag med skolan. Tråkit och de va massa javla killar som hängde efter oss och ba: Va heter ditt nummer(dom va inte svenskar) Ja ba hitta på ett nummer så han typ tog de xd Aja efter skansken hängde jag me hem till Frida och vi eller jag provade lite klänningar till skolavslutningen jag lånade en men är inte säker på om jag ska ha den.
Fysträning ikväll, jobbigt eftersom att jag har ont i huvudet och har haft det hela dagen!
Men vi får väll se hur det blir..
Ni kanske får lite bilder från dagen senare om jag orkar.

Bild från i lördags: Sandra, Amanda, My och lilla jag som knappt syns.
Hoppas att det inte gjorde nåt att jag tog den Sara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0