Svar på tal!

Hur är det igentligen mellan dej och frida? Asså jag menar det värkar lite stökit.

Svar:
Stökit kan man absolut inte säga att det har varit. Men jag och Frida har kännt varandra sen vi va ca ett år. Som sakt stökit nej! Men det är så att hon och jag har glidit isär varandra, inge illa menat. Men vi har tappat kontakten och umgås inte längre. Men nu på den senaste tiden har vi faktiskt fått tillbaka kontakten lite och det är jag jätte glad över! Jag älskar Frida, det är ju henne jag har kännt längst och även fast vi inte umgås sådär längre så vet jag att hon finns vid min sida. Jag älskar dej Frida!


Ska börja packa nu till landet. Ska även rida först åker hem efter det och byter om och sen är det bara att åka ut till landet..Aja måste börja packa nu, datan följer med ut till landet så det blir uppdatering där ifrån. Pusspuss


Kommentarer
Postat av: maddi

sv: på bikbok :) <33

2010-06-05 @ 20:25:16
URL: http://mmaddu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0