Trosa imorgon

Imorgon åker jag hem från landet TIDIGT och då menar jag tidigt. Det är nämligen så att jag ska till trosa med några vänner! Tåget gåt 10.51 från Flempan så jag måste hem och packa om innan jag sticker igen.
Så därför kommer det inte att bli nån uppdatering i veckan, eller jag tror vi kommer hem på torsdag så då kommer jag kanske uppdatera det beror på hur trött jag e och såna saker.. Men nu ska jag plocka ihop mina saker här på landet så att det är klart tills imorgon bitti.

juste hammarby spelar just nu match mot landskrona och dom leder med 2-1 :D Hammarby är dom bästa. Heja heja heja Bajen..


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BAJEN GJORDE PRECIS 3-1 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0