Vad ska ja ha?

Tjena. Dagen började med matte men vi va typ bara ute körde fotboll tills en person råkade skuta upp bollen på taket xd då hade jag och Mi vatten krig istället. Efter det va det svenska fick stressa så min spök historia skulle bli klar och jag hann precis! Efter de va det typ lunch nån kyckling sak x) Sen va det so, gjorde om provet det gick faktiskt ganska bra och efter de snackade vi om massa gator och sånt inne i stan och sen fick vi äntligen sluta. Tog bussen hem och satte mej hära nu. Ska kolla på lite kläder tills ikväll, imorron när min syrra tar studenten har jag redan bestämt vad jag ska ha på mej. Men vad ska jag ha ikväll? Får gå till garderoben och kolla om jag hittar nåt fint vi hörs sen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0