Åhh!

Jag skrev värsta långa inlägget om massa saker och så bara raderades allt! Det händer jätte ofta och jag hatar det! Och jag tänker inte skriva om allt igen! men mamma har iaf gått på ett möte med Djurgården. När hon kommer tillbaka ska vi åka hem dir! När jag kommer hem ska jag käka lite och sen är det ju träning, fett skönt att få springa av sej! och aa träna xd imorron är det ju halv dag sen är det looooooooooooooooov!!!!!!!!!!! Åhh så skönt!

Mitt påsklov:
Fredag (långfredgen) ingen aning!
Lördag: Stan med Elin? Påsk middag med Släkten!
Söndag:Påskcuppen och mamma och carro åker t London :'(
Måndag:Påskcuppen
Tisdag: Ingen aning
Onsdag: Ingen aning
Torsdag: Ingen aning
Fredag:Ingen aning
Lördag:Ingen aning
Söndag: Ingen aning

haha det är många dagar som jag inte vet vad jag ska göra..men det dyker alltid upp saker..

fick precis en glass så ska äta upp den. hörs senare!


Kommentarer
Postat av: julia

Tja! när lägger du ut bilder???<3

2010-03-31 @ 16:53:23
URL: http://pozzipozz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0