design!

hejsan bloggen! min dag idag har varit toppen, även mitt humör har blivit mkt bättre genförmt med det dåliga jag har haft i helgen! min dag började med matte, sen va det svenska rolgaste svenska lektionen på hur länge som helst haha! asså det va verkligen super kul! orkar inte berätta vrf men massa roliga saker hände. sen va det lunch kommer inte ihåg va det var men efter det va det so och vi fortsatte att träna på ''teatern'' och nu känns det verkligen som om vi har börjat komma nån vart, mi och henke skulle ändra massa saker i manuset så att det blir mera ''nutid''. efter son drog jag hem, hade as ont i huvudet och sånt ! så när jag kom hem la jag mej på soffan i typ en halvtimma och nu sitter jag hära! ska faktiskt fixa designen nu! vet inte exakt när den kommer att bli klar med idag eller imorron :) ska väll börja med den nu, juste min pappa är hemma från åre nu! han hade med sej en lila åre tröja hem till mej, så nu har jag en rosa och en lila! :D men nu måste jag börja fixa designen..puss på er! det blir nog inge mera blogg idag, mår ju inte bra och sen så ska jag ju fixa designen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0