förlåt för dålig uppdatering!

Hejsan bloggen! det va ett tag sen! jag vill verkligen be om ursäkt för den dåliga uppdateringnen! har verkligen haft fullt upp hela helgen! orkar inte berätta men idag har det varit skola åkte buss imorse kom t skolan började med matte :S sen fortsatte det med svenska där hade vi nåt läsförståelse test och nåt konstit häfte. sen vare lunch nån konstig köttgryta! efter det vare so, först skulle man säga nån fakta om droger och sånt det va typ vårat ''prov'' sen började vi jobba lite om judendommen vi hann inte så mkt menmen! sen hämta syrran och mamma mej och vi åkte t ikea xd jag fick med mej en liten gullig spegel så jag håller på att städar mitt rum och fixar just nu! har inte så mkt mera att säga jag och pappa måste åka och hyra skidor sen eftersom att vi ska åka skidor imorron på lida xd men jag ska göra klart i mitt rum och sånt hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0